Asaff89 Kızlar 22 günlüğüz oğlum üstten gazını çıkartıyor her emmede çıkarmasada çıkarıyo alttan da çıkarıyo ama şu 2 3 gundur sürekli ıkınıyo uyuyo uykusunda ıkınıyo kalkıyo gazı mı var kakasını mı yapmaua çalışıyo
Motherrrr Asaff89 benim bebeğim de öyle maalesef canım 2 aylık olucaz ama hala gazını çıkarsa bile ıkınır. Ikiside de olabilir. Gaz damlası kullanıyor musun
Bonnusimo Asaff89 bizde 25 günlügüz maalesef kızımda öyle gaz damlasına basladık kaka yapsa bile rahatlamıyo ıkınıyo hala üç aya kadar olur dedi doktor üç aydan sonra geçer dedi damla kullanıp en alt seviyeye indirelim dedi henüz damlada Bi işe yaramadı..
jap Asaff89 yotube da masaj videoları var canım onlara bak istersen. Bacaklarını karnına doğru bastır. Eşim çok kaka yaptırdı kızıma öyle😊
Poyraz_bebek Aynı sorun bendede var hatta ben dün acaba d vitamininden mi oluyor diye düşünmeye başladım onu verdiğim zaman daha şiddetli ikiniyor