Mehtap4467 hangi marka aldınız kanguruyu? Gerçi markadan bağımsız olarak tek önemli şey ergonomik olması, bacakların M şeklini alması. Ben de kanguruyu aldığımda çok pişman olmuştum bebeğim içinde emanet gibi kalmıştı. Hatta ağlamıştı. Burnunu sürekli göğsüme vurup emmek istemişti. Neyse sonra kullanım şeklini detaylı okumadığımı farkettim, ayarlama videolarını falan izledim. Her gün 5 dk 3-5 günde alıştı. Şimdi kanguruda uyuyor. 5,5 aylık şuan ama yavrum korona bebesi dışarı çıkmaya korktuğumuzdan evde kullanıyoruz ☺️☺️