Mehtap4467 Kuzum bu ara O kadar huysuz ki yanından ayrılamıyorum çokkk erken kalkmama rağmen hala kahvaltımı yapamadım.çayı demledim ama mutfak tarafına geçince kıyamet kopuyor.dalsa bile kalkıyor.gözlerini zor açıyor ama direniyor ya çok acıktımmmm
Mini_ka Mehtap4467 bennn. ne kendisi yiyor ne de bana yediriyor sürekli eliyle biseyleri gösteriyor vermeyince ağlıyor 🤦
Birkucukeylulmeselesi Mehtap4467 ekmeğimde yok eşime de gelme dedim ekmeği unuttum napcam bilmiyorum 😂
turunculuanne Mehtap4467 ben kahvaltımı yaptım ama yine de aynı durumdayız. Gerçi benimki de pek kahvaltı sayılmaz. Uyutup yerine koyunca kıyamet kopuyor. Mutfağa geçtiğimde kıyamet kopuyor. Şu an kucağımda uyuyor çok yoruldum :((
Atomkarinca Kaç aylık bebekleriniz pusete koyup masaya onuda alıyorum apar topar atistiriyorum uyuyunca yapamıyorum hiçbişey uyanıyor hemen çit sese 40 dedik 3 ay dedik 5 aylık olucak günden güne cadilasiyo bu kız
Mehtap4467 Bende bir tek bizim cimcime böyle sanıyorum :)ben yaptım nihayet kahvaltımı ama bin dereden su getirdim uyandı bile yaparken:))