Merhaba anneler bebeğim 6 aylık hiç beni emmedi hep sağarak veriyordum sonra süt bitti dolaba koyduklarımı vermeye başladım. Dün aşı olduk hemşire bi yandan mamaya başla belki kabul etmez demişti Bebelac gold mama aldım gece 12 de verdik 2 de kusarak uyandı. Aşıdan olmuştur belki diye düşündüm saat 4 te bir daha mama verdim onu da 5 te kustu. Ama nasıl kusma hem fışkırarak hem de hepsini çıkararak. Eğer mamaya alışmazsa süt bitince ne yapacağım ben, çok az bi süt kaldı dolapta. Var mı başına gelen ne yapabilirim fikir verin lütfen ?