ilknurcelik Bebeğim 8 aylık uykuya geçişte çok zorluk yaşıyor daha doğrusu 7 aya kadar kucakta evde gezinerek uyudu şimdi hamileyim ve şuan bu mümkün değil artık 11 kilo 1 dk bile kucağımda taşıyamıyorum. Hiç bir türlü uyumuyor bir yol buldum 1 haftadır sevimli dostların şarkılarını izlerken uyuyor bunun çok yanlış olduğunu biliyorum ama başka bir yol bulamıyorum 😭
Ozgezafer ilknurcelik bazen mecbur kalbiliyoruz benim kızımda 6,5 aylık hep kucakta bende mecbır tuvalete giderken yürütece koyup açıyorum arı vız vız yoksa imkansız kıpkırmızı oluyo ağlamaktan
Ata0707 ilknurcelik annelik asla yapmam dediğin şeyleri yapmakmış🙂 ben de yapmam dediğim şeyleri yapıyorum çünkü mecbur kalıyoruz
ilknurcelik Ayperim hemen ondan vazgeçin ben bir ara salladım sonra alıştı eşim yokken kafayı yiyordum 😱
Ayperim ilknurcelik eşim yokken de beşikte sallıyorum valla şuan uyusun rahat etsin derdindeyim ağlamaktan sesi kısılıcak yoksa :(