Serap02 3 ana öğün yapabilirsiniz. Biraz daha büyüyünce ek olarak 3 ara öğün eklersiniz. Sabahları genelde kahvaltılık olmasına özen gösteriyorum ben de. Öğlen yemek yada çorba. Akşam mutlaka çorba içiriyorum. Muhallebi çok besleyici bir şey değilmiş. Sadece tok tutar diyorlar. Besleyici olması açısından bol sebzeli çorbalar tercihim.