Gamzesizgamze Kızım 10,5 aylık hâlâ tek dişimiz var. Dedikleri gibi geç gelmesi hayrımıza mı yoksa bu bir gerilik mi?
Bebegimucizem Gamzesizgamze Tabiki iyiymiş dişler erkenden çürümüyor biz kan ilacını bırakınca çıkarttık ilk dişimizi. Gece beslenmesini zaten erken bıraktı ama kan ilacını kullanırken çıksaydı kesinlikle rengi değişirdi. 18 aylık olacak 4 diş vardı ama şimdi 4 tane birden çıkarıyor
Fun Gamzesizgamze benim kızımda 10 aylık biz de 1 tane bile yok. Ben de artık düşünmeye başlamıştım iyi mi kötü mü diye merak içindeyim
bossbabysmom Gamzesizgamze alakasi yok canm ya o sadece laf… bnm 4 aylkken cikms dişlerim ama.cok kuvvetldr hamilelkten dolayi 2 dolgum var sadece
Abektas 3 ay 26 günlükken çıktı oğlumum alt dişleri 🤷🏻♀️ Hala gece beslenmesi yaptığı için erken çürür. Haliyle Konuşma dönemine denk gelirsede bazı harfleri düzgün çıkaramaz. Çürümesin diye hergün ince bir tülbentle siliyorum
Bebegimucizem Gamzesizgamze Bebekten bebeğe değişir mi bilmiyorum ama biz başından bu yana çok zorlanıyoruz bugün mesela hayatımın en kötü günlerinden birini yaşıyorum yaşıyoruz 🥺
CemreKerem35 Gamzesizgamze dişin geç çıkmasının diş sağlığı ile hiçbir alakası yok. Ben ilk dişimi yaşımda çıkarmışim. 23 yaşındayım hayatım discilerde geçti . Hala da uğraşıyorum 🙄 eşimin tam tersi çok erken çıkmış ama adam hayatinda dişçi görmeden büyümüş . Tamamen genetik yani . Oğlumun da erken çıktı tüm dişleri ama bembeyaz sararma vs olmadı çünkü sürekli fircaliyoruz. Geç çıkması iyi erken çıkması kötü ya da tem tersi diye bir şey yoktur .🌼
Kelebegimmmm Gamzesizgamze geliiim göstergesi değil dedi doktr. Sadece genetik çıkma zamanın hiçbr önemi yok
Fun Kelebegimmmm teşekkürler okuyunca rahatladım pandemiden ötürü 4 aydır doktora gitmedik oyğzden evham yaptım