Esrayy Kızlar merhaba yarın kızım 8. Ayına basacak bugub yarın alışır diye umut ettim hep ama bir türlü ek gıdayı sevdirmedim ne versem çıkarıyor midesini bulandırıyor reddediyor ne yapmam lazım var mı tavsiyesi olan nasıl sevdiririm
Tubis Esrayy canm püre halinde istemez belki blw yöntemi ile yapabilirsin ben de püreye alistiramadim yumurtayi peyniri elinde yemeye çalışıyor arkasından muz koyarim tabağına yemeye çalışır eline alır oynar hepsini bitirmesini beklemeyin zaten şuan alışmaya çalışıyor
Esrayy Tubis bizim yediklerimizi yemek istiyor bazen veriyorum kaşık ucuyla begeniyor ama tatsız tuzsuz şeyleri yemiyor sevemedi kendi yedıklerimden de versem zararlı napacam bilemiyorum allahtan sütüm var da emiyor yoksa aç kalacak minnak