CerenS vallahi 10 gün normal degil benim oglumdada yapamama sorunu vardi dr götürdüm bagirsak tembelligi var demisti laan kullandik 6 ay duzeldi simdi kizimda yapamiyor zorla onuda dr goturcem tembellikten şüpheleniyorlar 5 gun yapamadi diye götürdüm dr bebegin ici gaz dolmus dedi hemen lavman yaptilar 10 gün nornal degil yani