Bugun 3. Gün tadımda ek gıdaya başladık ta patatesle ama hiç bir gün tam anlamıyla tabağını bitirmedi bebeğim bugun bir yemek kaşığı yemesi gerekiyor mesela ama 3te birini yedi anca cok ta zorlamadım ağlıyor istemiyor gün içinde tekrar vermeyi deniycek miyim yoksa vermiyim mi bilgili anneler yazar mısınız