Ezo23 Benim en büyük pişmanlığımdır emzik . Hem meme reddi oldu 1 sene kavga dövüş emdi , hem de onsuz uyuyamadı, ağzında yokken huysuzlandı hep . 22 aylıkken zar zor bıraktık çünkü konuşma geriliğine sebep oldu . Benim tavsiyem vermeyin , sizi emsin .