Med Doğum yapalı 35 gün oldu. Kanamam azalmıştı kahverengi olmuştu bitiyor sandım. Ama 2 gündür kırmızı ve oluk oluk akıyor. Normal mi hala lohusa kanaması mi yoksa adet mi oldum? 🤷♀️
eceunverkanra Med Valla benim 52 gun oldu hala arada lekelenme seklinde geliyor deliricem 🥺😣 normaldir insallah benim 35.gun hala kanamam devam ediyordu az az. 2.ay kontrolune gidince sorucam.
Mom0971 Med 40 gun kan leke geldi sonra bi iki gun aonra tekrar kan geldi 3-4 gun surdu normaldir insAllah
Haticetemzz Dün kırkımız çıktı bizimde benimde 5 gündür kan geliyor hala lohusa kanaması mi yoksa adet mi oldum bilmiyorum 🙋♀️
Med Haticetemzz sende post açmışsın görmedim cnm. Fotonu happy mom dan hatırladım bu arada 😊 aynen bende anlamadım adet mi ne bu 🤷♀️