Kubra34 ben de öğretmenim 3 eylülde seminerlerde denicez bakalım nasıl oluyor anneanneyle :) birkaç gün önceden sağmaya başlıcam emzirdikten sonra iki göğsü onar dakika sağıp dolaba atıcam ertesi gün için, birkaç tane de buzlukta olucak daha önce sağdıklarım, süt iznini birleştirip boş gün isticektim yönetmelikte değişiklik varsa kötü, 8-13.30 arası derslerim, okulda sağmam çok zor olucak ama benim gün içinde dolup taşmıyor hiç bir zaman zaten, yalnızca gece doluyor, uzun süre sağmayınca süt bitmez umarım :( normalde üç saatte bir sağılması gerekiyor azalmaması için