PrensesAnnesi41 Merhaba güzel anneler , bebeğim 14 aylık hala kendi başına yürümüyor düşmekten korkuyor , sürekli emekliyor , onu desteklemek için neler yapmalıyım..
Gizemabc PrensesAnnesi41 18.aya kadar yururmus zaten. Daha vaktiniz var. Gec oturup gec emeklediyse gec yurumesi de normal.
Mom9 PrensesAnnesi41 15.5aylık yürümüyo. 18e kadar yolu var takılmayın 😊 ben bol bol yürütüyorum evde, dışarıda
Minikimmm PrensesAnnesi41 13 aylığız yeni yeni yürüyor annesi sabret bizim yürüme arkadaşı arabamız vardı ondan beraber tutunup yürüyorduk ben kollarından tutup oda oda yürütüyordum bir sabah yürüyerek geldi bana 😍anlayacağın her an olabilir sabır. Biz 11 ayıkken düştük korktuk 2 ay geriye attı bizi