Pnarbadr Merhaba 3 aylık kızım var anne sütü ve mama şekilde besliyorum. Anne sütü emdiğinde aşırı kusuyor. Sütümle ilgili bir problem olabilir mi? Herkes çok emdiğini ondan kustuğunu söylüyor ama ben çok tedirginim.
Leylakrbv Pnarbadr benim de oğlum 4 aylık oda kusuyor emdiği zaman mama da veriyorum gün içinde çok içtiği zaman kusuyorlar endişelenmeyin