UmmSalih Bizde 13 aylığız aynı şey bizdede var, ben şu an aşma yolundayım inşallah😅 fark ettim ki cici yaparken dozunu fazla kaçırıyor cici diyor ama pat geçiriyor ve bunu iyice oyunlaştırıyor, bana vurduğunda hayır anneciğim bu pat ve yapılmaz böyle yapacaksın diyip cici yaptırıyorum, bir kaç gündür şükür daha sakin bu konuda. Size vurduğunda yanınıza alıp konuşup anlatıp cici cici diye elini kendi yüzünüze sizde kendi elinizi onun yüzüne aynı şekilde yapabilirsiniz. Eşinizle şakalaşırken vs sizi öyle görüyorsa bunu sevgi amaçlı yapıyor olabilir, el kol şakalarını bu şekilde anlayabiliyorlar bu ayda normal bir şey aslında yani, doğrusunu göstererek zamanla törpülenebilir. Bir de hayır öyle yapma, oğlum yapma vs gibi tepkiler vermeyin, bunu oyunlaştırarak arttırabilir çünkü.