Simayigit en güzel temizlik su ile olan bence ilk doğduğunda uni bayb nin kutuda olan yenidoğan paketini almıştık birgün makyaj vardı yüzümde o an yıkamak zor geldi dur dedim şu ıslak mendille temizleyeyim gözlerimi ve göz kapaklarımı feci şekilde yaktı kabardı şişti resmen göz kapaklarım bi daha da kullanmadım doğduğundan beri hiç pişik olmadı çok şükür 🙏🏼 Tabi sadece ıslak mendil değil anne sütü ile besleniyorsa yediklerimize çok dikkat etmemiz gerekiyor