Angellove94 Merhaba kızlar bu illet hastalık 20 günü geçti boğazda yanmam nefes darlığı baş dönmem bel ağrım devam ediyor bel mi böbrekmi ona da karar veremiyorum hangisi ağırıyor varmı böyle geçiripte hasar bırakan devam eden ?
Anneyim5982 Angellove94 test yaptirmiyirlar da 2 defa gitim yok yapılmıyor dedi. Aile hekimim de 1 aya kadar sürecek agri fln bilmiyorum artık😔
selaysenur 1 ay gecti nerdese hala belirtiler devam ediyor atkadaşımın 5 ay gecti ara ara onunda oluyor yani bu illet vücuda girdikten sonra tam olarak eski halimize dönemiyoruz
Angellove94 selaysenur nasıl bir hastalık bu ben anlamadım benim eltimin kuzenide geçirmis daha sonrasında böbrek ağrısıyla hastaneye gitmis kadın ölmüş 8 aylık bebegi var daha yeni evli 21 yaşında corona böbreklerini çürütmüş bende ondan korkuyorum belimmi böbregim mi ağırıyor bilemedim 😔
Yagmurkar Benim de karantinam bitti ama hala koku geri gelmedi ayrıca 2 3 gündür öksürük başladı normal de öksürmüyordum.. öksürük de gıcık gibi oluyor başlayınca peşpeşe
Angellove94 Yagmurkar bende de gece öksürük nefes darlığı oluyor malesef sanki boğazımdan aşağıya dogru yaniyor gibi