Prensimm Merhaba arkadaslar 23.günlük bi oğlum var bioga gaz damlası kullanıyoruz ama biseye yaramadı sap simplex gaz ilacını aldım bugünde ezacı ikisini kullanmalı söyledi sizce bisey olurmu birini aksam birini sabah kullansam kullananınız var mı ?
Agg0207 Prensimm ben sap simplex ve zinco kullanıyorum 4 er saat arayla sırayla veriyorm 25 günlükten beri canım hiç birşey olmaz doktorun eczacının dediği gibi kullan tam saati saatine inşallah geçer gazı