Bu gaz ilacının çok işe yaradığını duydum. Aranızda kullanan var mı? Bebeğim kolik ağlamasına dayanamıyorum. Eczanelerde bulunabiliyor mu? Bir de gece ve gündüz ayrı olarak satılıyor. Ayrı ayrı alınmasa Geceyi gündüz, gündüzü gece kullanınca fayda ediyor mu?