Seldasyr Merhaba bebegime pandemiden dolayı internetten kiyafet alışveriş i yapıyorum, zara kids kalıpları nasil küçük diye duymuştum 6 9 ay alacağım sizce 9 12 mi almaliyim beden konusunda kaliplari nasil emin olamadim :(
Figen35 Seldasyr benim kızım 12 aylık 80 cm’lik çıtçıtlı badiler küçük geliyor 1 beden büyük alıyorum ben onlar oluyor ama bazı kalıplar bol oluyor mesela 80 cm ama büyük geliyor sweatshirt tipine göre karar verirseniz iyi olur
nikimikedi7 Seldasyr Ürünün kalıbına göre değişiyor. Tam ayını aldığımda tam gelen de var kocaman olan da.
Esram54 Seldasyr Kalıbına göre değişiyor genelde🤷♀️Küçük olanda var büyük olanda suan 5 aylıgız 6-9 tam geliyor
Alpingo Seldasyr canım üründen ürüne değişiyor benm bebegm 5 aylık 6-9 oluyor inidirmden 9-12 almıştım 1 ay sonra olur😂yani biraz büyük alabilirsin
adastra Seldasyr Üzerinde cm olarak yazıyor zaten ben kendi kızımın boyuna göre alıyorum ayına hiç bakmıyorum
Nurrcem Seldasyr hepsi farklı aslında kalıbına göre ferler ya öyle.. tişörtler bir büyük alıyorum sweetler tam kalıp altlar tam alıyorum kazaklar tam aldığımda var bir büyük aldığımda mont bir beden büyük allıyorum ikili takımları var tam kalıp aldım seneye olmaz mesela bu sezonluk
demirboy Seldasyr zaradan 6-9 kışlık kalın pantolon ve yine Zara’dan başka bi 6-9 pantolonu var ve kalıpları çok farklı. Kışlık olan çok daha küçük duruyor