Baloglum93 Hepinize çok teşekkür ederim saat 1 den sonra çıkayım bari ama havada çok soğuk kararsızım güzel ürünler gelmiş mi
serebro Baloglum93 dün akşam gittim sorun olmadi mecburum kime bırakabilirim ki önlemini aldım gittim
KuzeyAzra Kendi başına çıkabilecek yaşta değil ise velı ile cıkabılıuomuş ben bunu polise sormustum hem bırakacak kmse yoksa hele bu pandemı dönemin de mecbur yanı
BaraninAnnesi KuzeyAzra bende oyle biliyorum ama beni geçen almadılar avme mecbur gitmiştim çocuk icin oda almadılar.
BaraninAnnesi Minik_Hanim once 20 yaş altıda öyleydi yine mi değiştirmişler. Hiç bilmiyordum 🤷🏻♀️ Neyse bilgilenmiş olduk tesekkurler. Zaten çıkmıyorum dışarı ama bilmekte fayda var 🌺
AleynaNur228 Yok eşim bimde çalıştığı için biliyorum 1 den önce bebekleri cıkarmamız için uyarıyorlar 🙏
Mom9 Benim anlamadığım ana baba günü olan marketin içine nasıl küçük bebeğini sokabiliyor😣 hele bugün yığın gibi dalmışlar içeri. Eşim işe giderken görmüş kuyruğu. Bu virüs hiç bitmeyecek hiç 😔
minnostospik Baloglum93 ben bebgimle girdim kalabalik hiç değil 2 kişi filan vardı bebeğim arabasına yağmurluk taktım bebeğimi korudum hiç sorun olmadı