Selimustafa Kızlar 10 aylık bı oğlum var geçen ay ilk kez adet oldum bu ay bir hafta gecikti halen olmadı duzensizlik oluyor mu doğum sonrası. Bu benim ikinci dogumum ilk doğumumda her ay düzenli olmuştu aksamadan.
Prenses39 Selimustafa bana doktor emzirdiğini sürece olmayabilirsin demişti bir sene boyunca düzensizlik olabilirmiş
Yigitbey Olabilir canım benim de 2 ay gecikti oldum geçen ay şimdi de 4 gün gecikmeli oldum rahim kendini 1 sene toparlıyormuş normal yani