Güzel anneler benim bebeğim kendi türünde tek örnek galiba anlamıyorum bu nasıl çocuk 🤷🏻♀️ 6 ay 2 günlüğüz 1 hafta önce ek gıdaya başladık.
Ama Yediremiyorum havuç patates yoğurt başta az az verdim yiyordu akşam balkabağı püresi yaptım yemedi bu sabah muz verdim yemedi elma yemedi asla ve asla kabul etmiyor ağzına veriyorum geri tükürüyor hadi sebze sevmedi dedim ama muz bebeklerin ev sevdiği meyve sayılır yani tatlı bi bebek daha ne ister ki 🤔
Ama gelin görün biz masaya oturunca bizim yemeklerden yemek için nasıl ağzını açıyor hafif kaşığın ucuyla veriyorum onu alıyor.
Bide bugün çorba yapıp vermeye çalışacağım bellide püre yemek istemiyor ama püre yemezse meyveleri nasıl vereceğim daha bütün bütün yiyemez ki ne olur bana bi akıl verin sizin de başınıza geldi mi 😒 Doktora götüreceğim bu gidişle