Kızlar bebeğim 2 aylık 5 kilo normalde 2 numara kullanıyorduk oğlum durmuyor diye kilot beze geçtim tavsiyeler hep bi numara büyük al dedi 3 numara aldım yeni kullandım aşırı lastik izi çıkmış sıkmışmıdır yoksa sadece lastik izi mi anlayamadım böyle bir şey yaşayan var mı bir sürü aldık elimizde patlıycak gibi 😒😒