Kizlar ilk dogumum yakacik devlet hastsnesinde oldu 2. Dogumum allah nasip ederse burda olucak ama çok korkuyorum ilki normal doğum oldu cevremde ki herkes özelde sezaryen yaparlar diyor bu doktor sezaryen yapiyo diyor. Var mı bu doktora giden doğum yapan devlete gitmek istemiyorum çünkü yanına kimseyi almıyorlar sabaha kadar tek başıma bi odada o sancıyla perişan olmuştum