Tuanamam Doğum yaptıktan sonra kırkınızda doktorunuz sizi çağırdı mı ?benim doktorum muhakkak gel dedi bu arada normal doğum yaptım kontrol edecekmiş 🙄
Ubannesii Tuanamam benı 1 haftalıkken cagırdı gitmedim 1 ay oldu şuan gitmek istemıyordum korkudan ama gidilse daha iyi olur bende pazartesiye randevu aldım
daisybebek Tuanamam 3. Gün ve 40 ımda çağırdı rahimi kontrolü yapılacak. 40 ım a daha var ve seninde gitmende fayda var
serenittyyy Tuanamam bende normal doğum yaptım ama başka bi şehirde doktorda kontrol edelim yada yaşadığın yerde muayene olman lazım felan demedi zaten kötü doğumum olduğu içinde gitmedim beş aylık kızım😑😑ama normal dışı bi durumun varsa gitmen en iyisi
Tuanamam Ubannesii alttan muayene olunacak korkulcak bişey yok da önemli mi diye merak ettim işte ,gitmek lazım tabii
Merve2344 @Tuanamam ben sezeryan oldum söylemişti gel diye. Ultrason ile yumurtalıklara felan baktı. Dikişlere baktı. . . Sağlıktan önemli birşey yoktur bence gidin. . .
mayispapatyasi Tuanamam evet banada dedi, hem rahimi kontrol edelim diye hemde hamilelik öncesi kistim vardi onu kontrol edelim diye, ama şehir dışına taşındım gidemedim icim hic rahat değil.
Egeliii Tuanamam 3. Gün ve 40.gün kontrole çağırdı gittim normal doğum yapmıştım ultrasonla rahimin durumuna baktı önemli bi kontrol hatta 6 ay sonra smear testi için çağırdı
Tuanamam Gorkemkc benim özel muayenede doktorum birazcık da para tuzağı işte herşeye çağırıyor para için belkide 🙈