Merhaba güzel insanlar;
Babamı dün kahrolası covid yüzünden toprağa verdik
insanın başına gelmeyince hastalığın ciddiyetini anlamıyormuş banada bulaşır herkes gibi atlatırım düşüncesi birçoğumuzda eminimki vardır😥 ama babamın hiç bir kronik rahatsızlığı olmadığı halde ve belirtilerin ilk evresinde 3 kere teste gitmesine rağmen gözükmeyen illet ciğerlerine gizlenip yemiş bitirmiş sadece ilaçlı bt ile anlaşıldı..
onun rahat uyuması için lütfen okuyabilecek yüreği güzel kardeşlerim yasin okurmusunuz. Okuduğunuzu yazarsanız çok sevinirim. Şimdiden Allah razı olsun yüreğinize sağlık🤲🏻