Kızım dördüncü ayında uyku gerilemesine girdi çok güzel gece uykumuz vardı ama altüst oldu sonra bir 15:20 gün sonra tam geçti dedimi öyle üçbeş gün uykusu normale döndü sonra yine başa sardık yani şu an beş aylık bilmiyorum huyumu edindi yoksa bu dönemde mi geçecek yaşayan annelerimiz lütfen yardım