Bsramasal Merhaba sevgili anneler sideferi aç karnına mı tok karnına mı veriyorsunuz bide ben 4 ya da 5 damla veriyorum sizler nasıl yapıyorsunuz
Arasannesi Bsramasal merhaba.demir damlalarını genelde beslenmeden 1 saat evvel ya da 1 saat sonra verılmeli şeklinde öneriliyor.ben sabah uyandıgımızda verıyorum.kıloya göre verılıyor mesela 8 kıloysa 8 damla şeklinde
Bilgihamile Arasannesi aaa bilmiyordum oglim 10 kilo 9.5 aylik ama 5 damla verirdim bilemedim ogrendigim iyi oldu tesekkur ederim
Arasannesi Bilgihamile doktorumuz bu şekilde kullandırıyor.daha evvel gıttıgımız doktorda aynı bılgıyı vermıstı.kiloya göre artırıyorum.rica ederim🌺
Arasannesi Bsramasal benım bebegımde 9 bucuk kılo 9 damla verıyorum 10 oldugunda 10 a cıkaracagım.bu sekılde verılıyor yanı uzman bilgisi tamamen.doktor bu sekılde kullandırıyor