16.5 aylık bi oğlum var doğduğu günden bugüne sorunları uykusuzluğu bitmedi . Alerjik bi bebekti günlerce gecelerde uykusuz kaldığımı bilirim gece uykusu nedir unutmuştum sonra uyku eğitimi aldım biraz iyi olur gibi oldu ama yine başa döndü . Dün pedagoga götürdüm kelimesi yok herseye bağırıyor ve çok saldırgan uyaran eksikliği var denildi akranlarıyla vakit geçirsin dedi ama suan akran yok yabancı memleketteyim tanıdık yok kreş araştırdık 24 aydan önce alan yok ne yapacam bilmiyorum gece sabaha kadar uyumuyor saçımı tutmadan uyumuyor yani ne gücüm var ne sabrım var Arık ne olur bana bisey diyen ben ne yapacam 😭😭😭😭