Eymenebrar zeynepmelek bizimde kucakda yüzüstü koyduğumda tutuyor ama artık normal şekilde sürekli hani tutamadığı oluyor
zeynepmelek Eymenebrar İllaki olur ya her bebeğin gelişimi gerçekten farklı. Bizimki yüz üstü koyunca belli bi süre tutuyor sonra yüzünü koyuyor yere yoruluyor heralde 😁
zeynepmelek Asu1 Kendimi her bebeğin aynı olacak diye bir şey yok belki bizim o kadar zor geçmez diye motive etmeye çalışıyorum çünkü 2. Ay atağında uykusuzluk çok yordu beni. Bu gece nasıl olacak onu merak ediyorum bir yanda da 😁
Ozgr Benimki kafasını tutuyor gayet rahat cok sukur, oturmaya da basladı su an tam 3 ay 23 günlük. Oturmaya erken basladık kendı cok istekliydi çok dik olmamak sartıyla emzırme yastıgında oturuyor.
Eymenebrar Ozgr oturtmayı daha hiç denemedim de başını tam anlamıyla tutamıyor malesef inşallah tutar yakın zamanda
_KereminAnnesi_ Ozgr bende bazen yari oturur pozisyonda tutuyorum dizimde zararlı degilmidir hic sordunuz mu doktora ben sormadım ya
Eymenebrar zeynepmelek vallahi bu 4. Ay atağıda çok başkaymış bizim gecemiz gece 1 e kadar salladık gezdirdim emzirdim çok zor uyudu huysuzdu
zeynepmelek Eymenebrar Burda okuduklarımdan sonra gözüm çok korktu benimde ya. Bizim de zor uyudu gezdir sakinleştir derken zar zor uyuttum
Ozgr Ikıncı cocugum benım. İlkide erken oturmaya basladı. Basını gayet güzel kontrol edebıldıgı ıcın bı sıkıntı olacagını düsünmüyorum. Zaten basını kontrolu onemlı oturtma asamasına geçebilmesi ıcın