SelmaYakup Benim bebeğimde 2 ay 30 günlük. Mutfaktaki işlerimi hallederken anakucağına koyuyorum mutfağa getiriyorum. Orada ki işlerimi hallederken beni izlemeyi çok seviyo sanırım baya bir oyalanıyor. Bende hem işimi yapıyorum hem onunla konuşuyorum ediyorum öyle mutfak işlerimi bitiriyorum. Sonra uykusu geliyo uyutuyorum , uyuduğunda yapabileceğim işlerimi yapıyorum. Aslan oyuncağı vardı onu beşiğinin üstüne takıyorum onunla da baya bi oynuyor. Geçen e-bebek indiriminden de oyun halısı aldım şimdi onunlada baya oyalanıyor. artık düzen oluşturduğum için pek sıkıntı olmuyor çok şükür. Uyuduğunda o uyanıkken yapamayacağım işlerimi hallediyorum. Evi süpürürken felan beni sürekli görebileceği yere koyuyorum anakucağıyla o şekilde yapıyorum herşeyi