Evet nöbetci ecz açık oluyor reçeten varsa veya kanıtlayabileceğin bi ilaç küpürü çıkabiliyorsun Geçen hafta eşim öyle yaptı çalıştığım eczaneme gidip nöbetçiydi şans eseri hemen aldı geldi ne olur olmaz diye ilk 155 i aradık onlar böyle söylemişti telefondaki kadın