Öncelikle günaydın.🌸 Oğlum 14aylik 30eylul doğumlu. Ve benim sizlere sorum uykuya geçerken tekme atıyor yani şiddetli bı şekilde olmaya başladı bu. Ben ayağımda salliyarak uyutuyorum geç yatmasını uyku düzeninin olmaması gece 500defa kalkmasını geçtim sizce bunu neden yapıyor? Denedim annecik yapma böyle canım acır dediysem de yok. Ayaklarını tutuyorum artık bazen sinirleniyorum ister istemez. Sizce niye yapar bunu yada benim oğlum gibi olan varmı? Umarım geçici bı süreçtir.🙏