Kızlar dün kayınvalideme gittik. Bizde yağları falan vardı hem bırakalım hem 5 dakka çocuğu görsünler diye. Neyse ben mutfaktaysan oğlum onların doğalgaz sobasını ellemeye kalkmış. Eşim durdurmuş sonra kayınvalidem kucağına almış çocuğu sobayı elletmiş ki korksun bşr daha ellemeye kalkmasın diye 🤦🏼♀️ Ama parmağı su topladı dünden beri iki kere suyunu boşalttım ama daha fazla olarak yine topladı. Gece acısına uyumadı çocuk. Sabah pomad sürüp bantla kapattım. Ama parmağı yukarıda geziyor bir yere değince çok ağlıyor. Birde sinirli bir çocuk zaten acısı geçse de sinirine devam ediyor ağlamaya. En azından acısının geçmesi için Öner’iniz var mı?