Deletedmom5284 Eylulunannesiiii svava kullandım 2 buçuk ay çok rahat ettim hala duruyor isterseniz satabilirim 😊
Kizcem-20 Eylulunannesiiii ben aldım çok kullanışlı 2.5 ay onda yatırdım şimdi havalar soğuduğu için sepet beşiğine geçtik