Arkadaşlar merhaba bugün kırkımız çıktı bizim çok şükür normal doğum yapmıştım kanamam ilk günden beri hep azdı. Fakat kırkımın çıktığı gün hemen adet olmaya başladım kanamam arttı yani bu normal mi kırkından hemen sonra adet görülür mü tecrübesizim bilgilendirirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler