Kbrltn3435 Kızım 7 aylık reflüsü var. Gece saat bası kalkıyor acaba bu yüzden mi? Siz nasıl yatırıyorsunuz? Kızım yat yatıyor
damlahira Kbrltn3435 7 aylık hala geçmedi mi benim de 7 ay sürmüştü şuan 26 aylık çok çektim ama ya Allah sabır versin size ek gıdaya başlayınca geçiyor aslında bir anda yan yatırabilirsiniz yine bencd
ipek_annesi Kbrltn3435 benimki de uyumuyor sürekki ağzına bi şeyler geliyor onlardan tiksiniyor öksürüyor uyanıyor 😔😔😔
Alpmerve Kbrltn3435 benim oğlumun 6 ay çok yoğundu reflusu yavaş yavaş derken 9 ayda bitti sürekli yan yatırdım tam yan değil bu seferde ağız üstü bogukur Allah korusun çeyrek yan yatır
Kbrltn3435 damlahira ay sürekli kusmasına alıstım da artık acaba saat bası uyanması bu yüzden mi diye düşündüm
DamlaCan Merhaba 6 aylığız reflü doğduğundan beri var malesef, reflü yatağında ve sürekli olarak yan yatıyor arkasına penye pattaniyesinden rulo yaptım sırtına destek amaçlı onu koyuyorum o şekilde yan uyuyor hala, çok geçmiş olsun 🤲
ipek_annesi DamlaCan maalesef bizde de var hele reflüsü tutup ağrısı varsa bi kaç gün felaket geçiyor sizin gibi bende bi şeyler sıkıştırıyorum reflü yatağında da artık olmuyor kayıp duruyor ve daha 2.5 aylığız
Eylulunannesiiii ipek_annesi benim kızımda 2.5 aylık bizdede reflü var. Beşiğinin içine reflü yatağı koydum yüz üstü yatırıyorum o şekilde rahat ediyor yan yatmıyor rahat edemiyor
Woody Kbrltn3435 kesinlikle rahatsız oldugundan. Bebelac thickener kullandık biz. Sorun kalmamıştı. En azından yatmadan verinbde rahat uyusun bebiş
ecemm-6161 Kbrltn3435 anladım canm ozaman basının altına hafif cok inçe yastıklar var özel onlardan koy cnm
Kuzumveben Kbrltn3435 reflu teshisi koyulmadi ana dogdugun ilk gunden 8 aylik olana dek gerek fiskirtarak gerek peynir gibi her emmede kusuyorduk biz refli yatagi kullanmistik sag sol sekilde yatiyordum baya ilk 6 ay onda yatmistik
Kbrltn3435 Woody reflüsü olan bebek için mi.? Kilosu yerinde diye doktor şimdiye kadar neyle besliyorsan devam et dedi
Betulnur Woody bizede doktor bebelac Ar vermisti kati kivamlo bu sizin bahsettiginz mama.nasil bisey acaba
Nidaabaserr Kbrltn3435 merhaba kızım 3 aylık doğduğundan beri reflü var. Reflü yatağında yatıyor yatağında da baş kısmını 45 derece kaldırıyorum. Emzirirken sonra hemen yatırmıyorum. Gazını mutlaka çıkarıyorum ve tam soluna yatırıyorum baya azaldı
Eylulunannesiiii ipek_annesi evet. Ters yatırmamın sebebi ben kundak yapmadım elleriyle kendini sürekli uyandırıyor geriniyor ters yatınca rahat ediyor. Beşiğinin içinde reflü yatağını koydum yüz üstü yatırıyorum belli bir süre
ipek_annesi Eylulunannesiiii kafası nasıl duruyor peki bi an canlandıramadım ya gözümde, bizimki şuan reflü yatağına da sığmıyor, kundak yapıyorum mecburen kendini sürekli uyandırıp duruyor
Eylulunannesiiii ipek_annesi kafasını kendisi sağa sola çevirebiliyor zaten bir sıkıntı olmadı şükür. Başka türlü olmuyor ben kundakta yapmadım alışmadı o yüzden sürekli kendini uyandırıyor bu şekilde çözüm buldum bende