Sakinolseherjim_ Sewooo en sonunda kırmızı odadaki boncuk gibi 3 şeyhle gezicem kafayi yemek uzereyim uykusuzluktan😂😂😂😂😂
Emine_1245 Bizde hocalarla yarışıyoruz 😅. Ezan ancak okunuyor lakin biz kalkali çok oldu. Neden 🤤🧟♀️
damlahira Sewooo Benim ki 6 buçukta kalktı ama sallamam için uyuyor şuan yatircam bakalım artık uyanmazsa 10 da uyanır
ecemm-6161 Sewooo Günaydın canım aynı durum 😂suan sallamakla meşgulüz küçük beyi ayağımda sallıyırum bende 😊
Sakinolseherjim_ bgm_01 ama öyle 😂 saat 5 de kalktı suanda sallıyorum şeyhlerde karsimda oturuyor kahvaltiyi hangimizin hazirlayacagini tartisiyoruz🤣🤣🤣🤣
Mommysharkdoodoodoodoo Sewooo geçe 3,30da bir kalktı oyun oynamak için 🤦🏼♀️ hemen baktım aç mı bez mi susadı mı vs alışık değilim deliksiz uyur normalde meğer derdi yeni oyuncaklarını da yatağa taşımakmış gitti hepsini getirdi yatakta oynadı 🤷🏼♀️ sonra hadi herkes uyumuş daha sabah olmamış dedim uyuduk tekrar
turansmom Günaydın dertdaşlarım, sanırım bayılacaaam. 1de yattı,3 bucukta kalktı, geri yattı şimdi kalktı. Şuan yine tam uyuyordu ki hapşurdum😡