Kızlar ne yapıcağımı şaşırdım artık gerçekten oturdum ağlıyorum konu şu 29 aylık kızım hala 2 yaş sendromunun dibini yaşatıyor bana inanın kendime ayırıcak 5 dk bile yok çünkü 13 aylık bir kızım daha var asla gece uykuları yok büyük kızımın herşeye no no demesi beni tüketti zaten aylardır birde üzerine asla bez değiştirmek istememe krizimiz başladı iki aydır pik noktadaydık diyordum yanılmışım bu hafta başlamışız asıl krize kakasını yapıyor inanın hiç rahatsız olmuyor asla yatıramıyorum ikna edemiyorum ki bezini değiştiriyim iki gün önce bana bir tepik attı hala parmağım şiş az önce uykudan uyandı kaka yapmış değiştirmem ölüm oldu resmen bana ağlama krizleri çığlık atmalar bana vurmalar yine parmağıma vurdu birde hayır popoda kaka yok dedi ve gidip yatağına yattı geri uyudu Ve ben oturdum ağlıyorum gerçekten sinirlerim bitmiş durumda allahaşkınıza bu durumu yaşayanlarınız ne yapıyorsunuz bana bir akıl verin bir yol gösterin bez değiştirirken nasıl ikna ediyorsunuz çıldırıcam yoksa ben 😭😭😭😩