Kızlar o kadar sinirliyim ki uyku tutmuyor saatlerdir.🙁 Kaynanamlara gittik torunlarını görsünler gönülleri olsun diye insanlık ettik. Ben altını değiştirdim ellerimi yıkamaya gidince bebeğime çay kaşığıyla pekmez vermişler ve bunu bana gülerek dalga geçer gibi bide olmaz diyosun bak nasıl yedi diye söylediler tabi deliye döndüm.Ben su bile vermiyorum sadece anne sütü alıyor. Üstelik süt alerjisi olduğundan şüphelenilen bir bebek. Kızlar yıllarca tedavi gördüm iğneler ilaçlar kullandım bir bebeğim olsun diye🙁 gözümden sakınıyorum hala çok kötüyüm. Altını değiştirirken bacağında nokta şeklinde kızarıklık fark ettim vücudunda yok ama alerji belirtisi olabilir mi bilginiz var mı ? 😢