Benim bebeğim de anne sütü sarılığı geçirdi. Erken doğumdu zaten tam küvezden çıkaracağımız gün sarılık değeri birden arttı. Tahliller testler derken herhangi bir beden bulunamayınca anne sütü sarılışı olduğuna karar verildi. Hastane çıkışı ursafolk adında bi şurup verdi doktorumuz. Onu kullandık bir hafta sonra kontrolümüz vardı o zamana kadar geçti çok şükür. O şurup bilirubini kakasıyla atmasına yardım ediyormuş bir haftada kurtulmuştuk. Tabi bu süreçte sık sık emzirdim. Sarılık uyku yaptığı için uyandırması da çok güç olmuştu. Şimdi 1bucuk aylık çok şükür kurtulduk.