Bebeğimi haftada iki gun iki saat kadar kayinvalideme bırakıyorum. Bu gün ilk defa lansinoh marka cok guzel bir biberonla süt biraktim. Yeni aldım daha doğrusu. Aman Allahım bebeğim kaynanama doğru aglıyor ben şok. Meme istemiyor resmen. Meger biberonun emzik kısmını o kadar cok sevmis ki hemen sutu bitirmis uyumuş. Şimdi de onu istiyor o tarafa dogru ağlıyor. Artık eve süt bırakıp biberonu kaldırmayı deniycem. Yoksa bebeğim emmeyi kesinlikle bırakacak :/ 3 ay 11 gunluk oğlum.