
kızlar bu takvimde 12 18 ayda aşı olması gerekiyo diye var ama benim kızım 12 aylıkken oldu tamam şimdi 19 aylık bu ara zamanda bi aşı daha olmuştu ama tam zamanını bilmiyorum aşı kartında olduğu aşı yazmıyo en son aşıyı olduğunda hemşire 2 yaşında getirceksin demişti ama aşı kartına baktım şimdi aklıma takıldı 4.11.20 diye yazmış e Ozaman 18 aylık oluyo madem 18 aylıkken vurulcaksa 12 19 ay arasında bi yaşından sonra neden tekrar aşı yapıldı vallahi bi anlam veremedim çözmeye çalışıyorum çözemiyorumda umarım açıklayıcı anlatmışımdır😕