Kızım 1 ocakta 1 yaşında olucak.Ve ne zaman kendi odasında uyusa hep ağlayarak uyanıyor.Bu durumu 10 aylıkken denedim bazı geceler uyudu bazı geceler yine ağlayarak uyandı.Ama bizimle aynı odada yatarken böyle bir sorun olmuyor.Sanırım biraz daha zamana ihtiyacı var kendi odasında uyumak için.Sizler ne zaman kendi odasında yatırmaya başladınız?