DeSeRtRaiN Selam kızlar biizm doktor 13 aylık Ken kesti. Bakıyorum formda hala kullanan var doktor mu söyeldi size siz mi kullanıyor sunuz
gokcekizinannesi DeSeRtRaiN bizim doktorumuz kullanmaya devam etmemizi söyledi. Malum evdeyiz çocuklar güneş görmüyor doğru düzgün. Ama doktorunuz kestiyse vardır bir bildiği
BabyAda DeSeRtRaiN 1 yaşına kadar kullanılması gerek. Ama ben sürekli kullanıyorum kendimede ayrı kızımada sürekli devam ederim bu virüs bitmicek sürekli evdeyiz çünkü bide kış D vitamini alamıyoruz 😞