Selam güzel anneler benim kızım 11 aylık bir takım gerilikler var sizin bebeginizde bu ayda neler yapar neler yer emeklermi yürürmu bilgilendirelim kendimizi benim kızım desteksiz oturuyor ama emeklemiyor koltuk kenarını tutuyor çok fazla duramıyor sanırım korkuyor yürüteç ile koşuyor adeta ama koymak istemiyorum çok zararlı diye teşekkür ederim cevaplarınız için şimdiden 🥰