Deletedmom16 yani söyle söyleyim benim kızım dediğim gibi 7.ayında ıdrarda koku ve rengi sarıydı koyu sonra ben ek gıdaya geçtik ondandır diye düşünürken bir gece ateş çıktı ertesi akşama kadar dinmedi ne kadar ateş düşürücü de versem bişey değişmedi ilk bebeğim pekte deneyimli değilim tabi fitil olmasına rağmen bende onu kullanmak aklıma bile gelmemişti sonra gece kustu direk hastaneye götürdük idrar kan tahlili falan yapıldı fitil atıldı kanda mikrop gözüktü idrarda da enfeksiyon tabi antibiyotik yazdı doktor 10 gün kullandık snra tekrar idrar testi verdik tabi ilk tahlilde idrarı kültür sonuca da gönderildi çok şükür onu o şekilde atlattık . Yani kusmamız şuan 10 aylık bir kere bile olmadı bi o zaman olmuştu enfeksiyondan dolayı