İdrarında koyulaşma ve koku varda büyük ihtimalle idrar yolları enfeksiyobnudur canım 7.ayımızda bizde aynı durum oldu kana sıçradı hatta enfeksiyon antibiyotik falan vermişti doktor çok şükür atlatmıştık o şekilde bir de ayakları sıcak tut bide bol bol su içir